mobil oyunum için günde 3-5 liralık reklam veriyorum. maliyet 50 liraya ulaştığı zaman kartımdan otomatik kesiliyor ve fatura mailime geliyordu. böyle bişey ilk defa görüyorum. oyunum 7k indirme almış ve karşılığında 1200 TL borçluyum. fakat ben bunu istemedim. günlük ödeme limitim 5tl ve tbm 0.10 tl. diğer bir tutarsızlık ise normalde bakiye 50tl ye ulaşınca reklam sunumu duruyordu. sorulara gelecek olursak;
1-ben bu parayı ödemem çünkü benim hatam değil. yazılı bir sözleşme yok. hukuki bir boyutu varmı?
2-50 tl olan ödeme eşiğini google neden bana sormadan aşıyor?
3-consol ve admob hesabım bu borçtan etkilenir mi? yani admob gelirinden bu para düşülürmü? yada hesabım kapatılır mı?
kartta yeterli para olmadığından çekemiyor bu meblayı. olsa silip süpürecekler. siz temkinli davranın kartınıza bağlı hesaplarda yüklü para bırakmayın