• 15-12-2017, 18:24:56
    #10
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çöptür kendileri.
    Merhaba,
    Hocam kusura bakmayın hortlatacağım konuyu acaba neden böyle bir yorum yaptınız.
    Deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz?
  • 15-12-2017, 18:29:33
    #11
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çöptür kendileri.
    Neden böyle dediniz hocam?
  • 15-12-2017, 19:09:48
    #12
    ByPowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Hocam kusura bakmayın hortlatacağım konuyu acaba neden böyle bir yorum yaptınız.
    Deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz?
    reklam vermek isteyin criteo ile size çok güzel fiyat sunuyorlar (Yüksek) ama yayıncılara ödedikleri para 10'da 1'i. Yani ajans aracılığıyla reklam vermek istereseniz sizden 10 TL alıyorlar, adwords'te 1 TL'ye reklam yayınlıyorlar. Yani 9 TL cebe. Birşeyin kar oranı vardır, hakeden hakettiği kadar alır ve aracı çoğu zaman işi yapandan az alır ama bunlar işi yapanın 9 katı para kazanıyor. Tüm networklerimde engelliler ek olarak tüm çalıştığım partnerlere de ilk söylediğim şey criteo reklamlarını engellemeleri oluyor.

    Çok güzel ağ kurmuşlar, en büyük yayıncı ağına sahipler ama böyle giderlerse ki bu yolda devam edeceklerini düşünüyorum birisi bunların eline v*rir
  • 15-12-2017, 19:16:14
    #13
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reklam vermek isteyin criteo ile size çok güzel fiyat sunuyorlar (Yüksek) ama yayıncılara ödedikleri para 10'da 1'i. Yani ajans aracılığıyla reklam vermek istereseniz sizden 10 TL alıyorlar, adwords'te 1 TL'ye reklam yayınlıyorlar. Yani 9 TL cebe. Birşeyin kar oranı vardır, hakeden hakettiği kadar alır ve aracı çoğu zaman işi yapandan az alır ama bunlar işi yapanın 9 katı para kazanıyor. Tüm networklerimde engelliler ek olarak tüm çalıştığım partnerlere de ilk söylediğim şey criteo reklamlarını engellemeleri oluyor.

    Çok güzel ağ kurmuşlar, en büyük yayıncı ağına sahipler ama böyle giderlerse ki bu yolda devam edeceklerini düşünüyorum birisi bunların eline v*rir
    Aynen söylediklerinize katılıyorum, benim de tüm networklerimde engelliler.
  • 17-12-2017, 02:10:02
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu criteo ya reklam veren olarak nasıl katılacaz bilgisi olan var mı
  • 04-01-2018, 14:55:40
    #15
    Adsense panelinize gidin, rapor türünü reklam ağları, ve altında görüntülemeler sekmesini seçin. Benim en yüksek görüntüleme kazancım criteo(TR) den (BGBM 0.70kr) olmuş. Az önce criteo sitesinden yayıncı olarak başvuru yaptım.
    Merak ettiğim ödemeleri ne zaman nasıl alıyoruz?
  • 03-05-2019, 00:06:16
    #16
    Criteo ne söylüyorsa Pm atın daha fazlasını yapalım...
  • 03-05-2019, 12:18:48
    #17
    remarketing sistemidir. Doğru çalışması için aylık sitenizin en kötü gene 10k - 40k hiti olması istenir.

    Programatik uygulamaları içerisinde daha başarılı sistemlerde var.
  • 22-05-2019, 17:06:34
    #18
    Merhaba,

    Optimizasyon seçenekleri oldukça kısıtlı. Reklam yönetiminde kontrolü elden bırakmayanlar için Criteo mecrası biraz sıkıntı hissettirebilir Dönüşümlerinizi arttırmak için remarketing kaçınılmaz herkesin önerisi olacaktır. Sayfaya gelen kaliteli ziyaretçileri arttırdığınızda Criteo'nun o zaman işe yaradığını göreceksiniz. Belirli bir oranda sayfa ziyaretçileri istemelerinin sebebi de budur.

    Semroot'dan Sevgiler.