reklam vermek isteyin criteo ile size çok güzel fiyat sunuyorlar (Yüksek) ama yayıncılara ödedikleri para 10'da 1'i. Yani ajans aracılığıyla reklam vermek istereseniz sizden 10 TL alıyorlar, adwords'te 1 TL'ye reklam yayınlıyorlar. Yani 9 TL cebe. Birşeyin kar oranı vardır, hakeden hakettiği kadar alır ve aracı çoğu zaman işi yapandan az alır ama bunlar işi yapanın 9 katı para kazanıyor. Tüm networklerimde engelliler ek olarak tüm çalıştığım partnerlere de ilk söylediğim şey criteo reklamlarını engellemeleri oluyor.
Çok güzel ağ kurmuşlar, en büyük yayıncı ağına sahipler ama böyle giderlerse ki bu yolda devam edeceklerini düşünüyorum birisi bunların eline v*rir
Aynen söylediklerinize katılıyorum, benim de tüm networklerimde engelliler.