• 01-10-2016, 20:39:55
    #1
    Öncelikle konu yanlış bölümde ise, uygun bir bölüme taşırsanız sevinirim.

    Web hosting ve de web tasarım alanlarında hizmet vermekteyiz. Aynı zamanda sanal sunucu konusunda da çok iyi fırsat paketleri oluşturuyoruz. Lakin yalnızca belli başlı forumlarda konu açabildiğimiz için, stoklarımızın çoğunu eritmekte zorluk çekiyoruz. Aynı zamanda web tasarım konusunda da, çok daha geniş bir portföy varken bunun belli bir kısmına ulaşabiliyoruz / hatta ulaşamıyoruz.

    Bununla alakalı olarak çözümü reklam bütçesi ayırarak, reklam vermekte bulduk. Lakin dönüşler ne denli olur bilmediğimiz için düşük bir bütçe ile reklam vermeyi düşünüyoruz.

    Konuyla alakalı olarak bir Google Adwords seçeneğimiz bir de Facebook gönderiyi öne çıkarma seçenekleri var.
    Sizce hangisi bizler için daha faydalı olur?
  • 01-10-2016, 20:44:48
    #2
    Facebook derim yeni firmaları çok görüyorum yorum ve etkileşimde alıyorlar.

    Belirli bir süre sonrada adwords sürekli verirsiniz zaten.
  • 01-10-2016, 23:04:23
    #3
    Coderca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook derim yeni firmaları çok görüyorum yorum ve etkileşimde alıyorlar.

    Belirli bir süre sonrada adwords sürekli verirsiniz zaten.
    Tavsiyeniz için çok teşekkürler, zaten geri dönüş alabilirsek kesenin ağzı daha da açılacak ta başlangıç için uygun bir tercih yapmak çok çok iyi olur
  • 01-10-2016, 23:57:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ben bugün Facebook'a reklam verdim.

    http://urun.n11.com/aksesuar/cardsha...aki-P134002665

    İçin 2 adet facebook sayfasına 10TL'ye reklam verdim biri 35k beğenisi vardı diğeri 800k

    10 adet sipariş aldım hocam.
  • 02-10-2016, 13:26:53
    #5
    Awoor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bugün Facebook'a reklam verdim.

    http://urun.n11.com/aksesuar/cardsha...aki-P134002665

    İçin 2 adet facebook sayfasına 10TL'ye reklam verdim biri 35k beğenisi vardı diğeri 800k

    10 adet sipariş aldım hocam.
    Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim, eğer sizin için de bir problem olmayacaksa sayfa sahipleri R10 ' dan ise nickini rica edebilir miyim acaba?