Awoor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bugün Facebook'a reklam verdim.

http://urun.n11.com/aksesuar/cardsha...aki-P134002665

İçin 2 adet facebook sayfasına 10TL'ye reklam verdim biri 35k beğenisi vardı diğeri 800k

10 adet sipariş aldım hocam.
Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim, eğer sizin için de bir problem olmayacaksa sayfa sahipleri R10 ' dan ise nickini rica edebilir miyim acaba?