• 10-04-2016, 11:56:46
    #1
    Ne yaptıysam Cihaz seçimini değiştiremedim.Ben böyle saçma şey görmedim
    Resmen Yapışmış kalmış. Mobil.PC,Tablet hepsinde gösteriliyor reklam.Ben sadece bilgisayarlarda gözükmesini istiyorum.
    Nasıl değiştirebilirim acaba ?
  • 10-04-2016, 12:43:51
    #2
    Cihaz tercihlerinden mobil i -%100 yaparsanız sorununuz çözülür
  • 10-04-2016, 13:37:13
    #3
    Glory adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihaz tercihlerinden mobil i -%100 yaparsanız sorununuz çözülür
    Olmuyor hocam

    Edit: Azalan olarak seçtiğimde - %100 oldu.Teşekkürler