Ne yaptıysam Cihaz seçimini değiştiremedim.Ben böyle saçma şey görmedim
Resmen Yapışmış kalmış. Mobil.PC,Tablet hepsinde gösteriliyor reklam.Ben sadece bilgisayarlarda gözükmesini istiyorum.
Nasıl değiştirebilirim acaba ?