Merhaba,
Adwords hesabımda 50 liraya yakın bir bakiye kaldığını fark ettim, Nisan'dan beri kullanmıyorum. Bu tutarı iade alabiliyor muyum bilgisi olan var mı acaba?
Teşekkürler.
Adwords Bakiyesi Hakkında
3
●449
- 11-11-2015, 10:26:59Hocam hesap askiya alinsa bilemi iade yapiyorlar?ADSEOM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-11-2015, 10:38:50Evet hesap askıya alınsa bile kalan bakiyenizi geri alabilirsiniz,
Hesap ayarları bölümünden en altta bu hesabı iptal et linkine tıklarsanız iptal olur. Daha sonra biraz bekledikten sonra kırmızı bant üzerinde kalan geri ödemeyi tamamla linkine tıklarsanız kalan bakiyeniz 2 hafta içinde kartınıza geri yatar.