Merhaba,
Adwords hesabımda 50 liraya yakın bir bakiye kaldığını fark ettim, Nisan'dan beri kullanmıyorum. Bu tutarı iade alabiliyor muyum bilgisi olan var mı acaba?
Teşekkürler.