• 12-06-2015, 14:26:59
    #1
    Merhaba arkadaşlar, Googleye Adwords'den hiç borclu olan var mı.

    Diyelim Google'ye 300-400 TL borcunuz olsa ve bu borcu ödemezseniz ne olur.
  • 12-06-2015, 14:28:15
    #2
    Türkiye ayağı uyarı maili gönderiyor. Bu işleri takip eden bir ekip var artık ülkemizde de
  • 12-06-2015, 14:28:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Öbür dünyada hesap verirsin.
  • 12-06-2015, 14:29:28
    #4
    AdemAltan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye ayağı uyarı maili gönderiyor. Bu işleri takip eden bir ekip var artık ülkemizde de
    O zaman türkçe biliyorlardır, nasıl iletişime geçeceğim.

    UnFoLLoW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öbür dünyada hesap verirsin.
    Tek korkum o.
  • 12-06-2015, 14:32:14
    #5
    5 yıldır falan 20-30 lira borcum var her girişte uyarı veriyor psikolojik olarak kırmızı uyarıdan kurtulmak için ödeyeceğim
  • 12-06-2015, 14:34:04
    #6
    Türkiye'de çok büyük firmalar çok büyük rakamlar takıyor adwords'e. Pek birşey yapabileceklerini sanmıyorum.
  • 12-06-2015, 14:34:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    O kadar özgün içerik girmeme rağmen sıralamamı yükseltmemesine saysın.
  • 12-06-2015, 14:34:55
    #8
    Bırakın borcu reklam verip geri ödeme alanlar bile var hatta eminim bu forumdan bile vardır. Chargeback yöntemiyle 12k ödeme alan birini biliyorum mesela.
  • 12-06-2015, 14:37:55
    #9
    R10'da ilk defa bir konum bu kadar çok itibar gördü. Madem 2-3 yıl bir ödeme yapmazsam sorun olmuyor dursun bir süre kadar. Dolar düştüğünde alıp ödemeyi yaparım, ilgileriniz için teşekkür ederim beyler.