R10'da ilk defa bir konum bu kadar çok itibar gördü. Madem 2-3 yıl bir ödeme yapmazsam sorun olmuyor dursun bir süre kadar. Dolar düştüğünde alıp ödemeyi yaparım, ilgileriniz için teşekkür ederim beyler.