• 07-01-2015, 16:14:21
    #10
    İşini gerçekten düzgün ve dürüst bir şekilde yapan " sammedya "yı kesinlikle tavsiye ederim. Ayrıca firma sahibi Ali bey çok yardım sever ve ilgili birisidir.
  • 07-01-2015, 22:01:53
    #11
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler konu Dışı olacak ama bu apili/apisiz farkı nedir. Sormazsam unutucam. Bilgi verirse birisi sevinirim. Yarın öbür gün reklam falan lazım olursa bilgili olalım nacizane.

    Mobil olarak paylaştım...
    Tüm arkadaşlara cevapları için teşekkürler.

    Hocam apili kullanımda size kendi yaptığı bir panel sunuyor apili sistemde aldığı komisyon oranları belirsiz yani göremiyorsunuz kendi gizli yapıyor. Apisiz sistemde adwordsun kendi paneli üzerinden çalışılıyor yani komisyon oranını size söyler ona göre çalışırsınız.
  • 08-01-2015, 21:48:31
    #12
    On Yıldır bu işi yapan bir firma sahibi olarak işinize talibim.

    İsterseniz bu bölümdeki konumu inceleyebilirsiniz.

    https://www.r10.net/google-adwords/12...k-tecrube.html