AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyler konu Dışı olacak ama bu apili/apisiz farkı nedir. Sormazsam unutucam. Bilgi verirse birisi sevinirim. Yarın öbür gün reklam falan lazım olursa bilgili olalım nacizane.

Mobil olarak paylaştım...
Tüm arkadaşlara cevapları için teşekkürler.

Hocam apili kullanımda size kendi yaptığı bir panel sunuyor apili sistemde aldığı komisyon oranları belirsiz yani göremiyorsunuz kendi gizli yapıyor. Apisiz sistemde adwordsun kendi paneli üzerinden çalışılıyor yani komisyon oranını size söyler ona göre çalışırsınız.