normalde yasak da para sıcak gelince serbest işte
aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık misali işte akıl işi değil yani
Bu Yasak Olmalı
11
●1.222
- 01-02-2008, 11:45:57Üyeliği durdurulduAYrıca hiç de etik değil, binlerce insanın kontörünü yiyor. Ve hiçbir sayyfada ilk açıldığı anda açıklamalar kısmını göremiyorsunuz. Kesinlikle etik değil... O kadar sinir oluyorum ki...
SpYCoD3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle