AYrıca hiç de etik değil, binlerce insanın kontörünü yiyor. Ve hiçbir sayyfada ilk açıldığı anda açıklamalar kısmını göremiyorsunuz. Kesinlikle etik değil... O kadar sinir oluyorum ki...

SpYCoD3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu ringofon vb. reklamları adamı çıldırtıyor :@