• 16-01-2008, 22:37:44
    #1
    Merhaba arkadaşlar. 29 aralıkta 1000 ytl lik bir reklam satın aldım. google fatura kısmında 1000 ytl gözüken hesabım kredi kartımın işlemlerinde 1030 ytl olarak gözüküyor. Bu normal midir? yoksa bir yanlışlık mıdır?
  • 17-01-2008, 00:18:00
    #2
    $kuru farkı olabilir .banka kaynaklı
  • 17-01-2008, 00:54:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    reklam ytl ile alınıyor fazla kesmemesi gerek 7 lira aktivasyon olabilir desek neden 30... anlamadım
  • 17-01-2008, 00:56:31
    #4
    Kardeş 1000 ytl Vermişsin 30 Ytl nin Hesabını Yapıyorsun =)
  • 17-01-2008, 01:14:24
    #5
    Wiscaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş 1000 ytl Vermişsin 30 Ytl nin Hesabını Yapıyorsun =)
    İlginç bir yaklaşım. 30Ytl ile birkaç gün geçinen aileler oldugunu unutmamak lazım.
  • 17-01-2008, 02:40:18
    #6
    bunu burda sölemek yerine mail atmanız daha sağlıklı olur diye düşünüyorum
  • 17-01-2008, 03:45:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    baris333 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu burda sölemek yerine mail atmanız daha sağlıklı olur diye düşünüyorum
    burda sormakta mantıklı mail ile bildirmekte mantıklı. ayrıca adwords kullanıcılarının mailleri çok daha kısa süre içerisinde cevaplanır, arkadaşın bilgisine.
  • 17-01-2008, 09:32:19
    #8
    HoRTLoCk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nee 1000 ytl para werdin 30 ytl mi ya yapma etme 1000 ytl veriyosunnn yaa saka dil dimi
    Niye veremez mi
  • 17-01-2008, 10:28:54
    #9
    akon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlginç bir yaklaşım. 30Ytl ile birkaç gün geçinen aileler oldugunu unutmamak lazım.
    Kardeş Arkadaşımızın Durumu iyi demekki 1000 Ytl verdigine Göre =)