baris333 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunu burda sölemek yerine mail atmanız daha sağlıklı olur diye düşünüyorum
burda sormakta mantıklı mail ile bildirmekte mantıklı. ayrıca adwords kullanıcılarının mailleri çok daha kısa süre içerisinde cevaplanır, arkadaşın bilgisine.