• 08-10-2013, 12:56:49
    #1
    Selamlar, ben ve birçok tanıdığım arkadaşım bu şekilde yaptığı için soruyorum. Bunun zararının olup olmadığını merak ediyorum. Sürekli yeni mail hesapları açıp, açarken aynı telefon numarası verme şartıyla, o hesaplarda sürekli 25 TL yükleyip 100 TL kuponlar kullanmaktayım ve bunları aynı site için kullanmaktayım.

    Bilgisi olan arkadaşlara soruyorum. Bunun herhangi bir zararı var mıdır? Ekstra olarak aynı site adı ve telefon numaraları vermeme rağmen, Google neden bu multi hesapçılığın karşısına geçmiyor merak ediyorum. Kazandıkları 25 TL verdikleri 100 TL bedava kupondan daha mı değerli?

    Saygılar.
  • 08-10-2013, 12:59:54
    #2
    Site adresiniz ve telefon numaralarınız bir süre sonra reklam açılamaz duruma gelecektir.

    bknz: nakliyatçılar, bitkiselciler
  • 08-10-2013, 13:08:47
    #3
    Point adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site adresiniz ve telefon numaralarınız bir süre sonra reklam açılamaz duruma gelecektir.

    bknz: nakliyatçılar, bitkiselciler
    Selam, reklam açılamaz durum derken adwords tarafından bir engelleme mi yiyeceğim. Yönlendirme domainlerle tekrar yapılamaz mı? Ek olarak bu engelleme sadece adwords'ü mü kapsayacak? Adsense veya sıralamadan çıkarma gibi durumlar meydana gelebilir mi?
  • 08-10-2013, 13:14:54
    #4
    TayCom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam, reklam açılamaz durum derken adwords tarafından bir engelleme mi yiyeceğim. Yönlendirme domainlerle tekrar yapılamaz mı? Ek olarak bu engelleme sadece adwords'ü mü kapsayacak? Adsense veya sıralamadan çıkarma gibi durumlar meydana gelebilir mi?
    Bizzat şahit oldum bu duruma. Zaten yönlendirme yasak anında hesabınız kapatılabilir. En önemlisi telefon numaralarınıza manuel işlem yapıyorlar. Direk iptal listesine koyuyorlar. Reklam açmak istediğim bir müşterime ne yapsam açamadım. Adwordse mail attım gelen cevap sürekli kupon kullanımından dolayı site ve telefon numaralarının askıya alınmış olmasıydı.
  • 08-10-2013, 13:18:44
    #5
    Point adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizzat şahit oldum bu duruma. Zaten yönlendirme yasak anında hesabınız kapatılabilir. En önemlisi telefon numaralarınıza manuel işlem yapıyorlar. Direk iptal listesine koyuyorlar. Reklam açmak istediğim bir müşterime ne yapsam açamadım. Adwordse mail attım gelen cevap sürekli kupon kullanımından dolayı site ve telefon numaralarının askıya alınmış olmasıydı.
    Peki hocam çok teşekkür ettim.
  • 08-10-2013, 13:27:22
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2.5 aydir yapiyorum. Sorun yok. Hesap gecisleri ip res, cookies temizligi yapiyorum. Ama bazen evdekilerin numarasinida verdigim oluyor. Ama genellikle kendi numarami kullaniyorum.
  • 08-10-2013, 13:41:44
    #7
    AsmA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.5 aydir yapiyorum. Sorun yok. Hesap gecisleri ip res, cookies temizligi yapiyorum. Ama bazen evdekilerin numarasinida verdigim oluyor. Ama genellikle kendi numarami kullaniyorum.
    Ben de geçen ilk defa kullandım, sorun olmuyor diyenlerden cesaret aldım açıkçası. Toplamda 125 lirayı 1 haftada bitirip, diğer hesaplara geçme düşüncesindeydim. Öyle 2-3 günde de bitirmiyorum, Genelin yaptığı gibi.
  • 08-10-2013, 14:34:06
    #8
    Bende oyle yapiyorum. Eskiden hizli ojay alirdi simdi 2 gun bekliyorum ama herhalde icerik fazla girdigimden ve pazara denk geldigindendir diye düşùnüyorum.
  • 16-10-2013, 09:19:42
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sanırım ben de böyle yapacağım. Ancak bana o 100tl kupon 1 sene kadar yetmiş idi