AsmA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.5 aydir yapiyorum. Sorun yok. Hesap gecisleri ip res, cookies temizligi yapiyorum. Ama bazen evdekilerin numarasinida verdigim oluyor. Ama genellikle kendi numarami kullaniyorum.
Ben de geçen ilk defa kullandım, sorun olmuyor diyenlerden cesaret aldım açıkçası. Toplamda 125 lirayı 1 haftada bitirip, diğer hesaplara geçme düşüncesindeydim. Öyle 2-3 günde de bitirmiyorum, Genelin yaptığı gibi.