Selamlar, ben ve birçok tanıdığım arkadaşım bu şekilde yaptığı için soruyorum. Bunun zararının olup olmadığını merak ediyorum. Sürekli yeni mail hesapları açıp, açarken aynı telefon numarası verme şartıyla, o hesaplarda sürekli 25 TL yükleyip 100 TL kuponlar kullanmaktayım ve bunları aynı site için kullanmaktayım.

Bilgisi olan arkadaşlara soruyorum. Bunun herhangi bir zararı var mıdır? Ekstra olarak aynı site adı ve telefon numaraları vermeme rağmen, Google neden bu multi hesapçılığın karşısına geçmiyor merak ediyorum. Kazandıkları 25 TL verdikleri 100 TL bedava kupondan daha mı değerli?

Saygılar.