• 03-12-2007, 14:09:10
    #1
    arkadaşlar siteye herhangi bir nedenle erişimin olmadığı durumlarda google amca reklama tıklama başına para kesmeye devam mı ediyor yoksa, müşterisini koruma adına reklam yayınını kesiyor mu?

    bu tür durumlarda google amcanın tavrı ile ilgili bilgisi, tecrübesi olan var mı?
  • 03-12-2007, 14:43:46
    #2
    Sayfa gösterilmezse, reklam gösterilmez. Para kazanamazsın. Olacağı bu.

    Zaman zaman benimde sunucuda sorunlar oluyor, herhangi bir sıkıntı olmadı.
  • 03-12-2007, 15:44:18
    #3
    hisbab benim kastım adsense değildi . adwords bölümünde açtığım bir konu bu. benim amacım para kazanmak değil soruda. google a verilen reklamdan bahsediyorum.
  • 03-12-2007, 15:46:06
    #4
    Tıklandıktan sonra sitenin açılması yada açılmaması google bağlamaz. Yani kapalı olsan bile tıklandığı sürece para gidecektir.
  • 03-12-2007, 23:03:44
    #5
    GqN
    Üyeliği durduruldu
    Varista adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tıklandıktan sonra sitenin açılması yada açılmaması google bağlamaz. Yani kapalı olsan bile tıklandığı sürece para gidecektir.

    +1


    google amcamın robotçukları bunu anlayamazmı ? tabi ki de anLar.adamlar mouse ile nerenin üzerinden geçtiğini anlıyorlar.

    fakat googlenin işine gelmez. yani sitenin açık veya kapalı oLması googleyi bağlamıyor
  • 04-12-2007, 10:04:12
    #6
    sağolasın hocam