arkadaşlar siteye herhangi bir nedenle erişimin olmadığı durumlarda google amca reklama tıklama başına para kesmeye devam mı ediyor yoksa, müşterisini koruma adına reklam yayınını kesiyor mu?

bu tür durumlarda google amcanın tavrı ile ilgili bilgisi, tecrübesi olan var mı?