• 13-02-2013, 07:39:26
    #10
    8/9 senedir aynı hesabı kullanıyorum ben aldığımda anlattığım gibiydi kusura bakmayın.
  • 13-02-2013, 07:40:36
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8/9 senedir aynı hesabı kullanıyorum ben aldığımda anlattığım gibiydi kusura bakmayın.
    Aynen eksiden öyle idi.Estf. ne kusuru artık çok değişen şey oldu ve oluyor googleda.
  • 13-02-2013, 08:23:06
    #12
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar, son zamanlarda Adsense çok değişti. 2 kere kontrol ediliyor şu anda. Hesaplarınızın kıymetini bilin. Suyu çıktı gerçi artık.
  • 13-02-2013, 11:01:51
    #13
    Hocam 1 onayı almakla iş bitmiyor. Ben defalarca 1 onayı aldım ama 2. onayda kabul edilmediği oldu.
  • 13-02-2013, 18:43:47
    #14
    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilmediğiniz konuda yorum yapıyorsunuz ilk onaydan sonra bir daha siteye bakılmaz.
    keşke biraz güncel kalsaydınız. Beni bilmediğim bir şey hakkında yorum yapmak ile suçluyorsunuz ama siz aynı şeyi yapıyorsunuz üstelik gerçekten siz bilmiyorsunuz hocam. Neyse olur böyle şeyler.


    The_joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. onay sürecini açıklarmısınız o zaman bilelim bizde.

    Bir alttaki ark. anlatmış hocam. Sert çıkmaya gerek yok. Zaten forumda yüz kez bu konular yazıldı çizildi ben herhalde artık 2. Onay 'ı bilmeyen yoktur diye düşündüm onun için açıklama yapmadım. Bana kibarca p.m atsaydınız size detaylı açıklama yapardım.