Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilmediğiniz konuda yorum yapıyorsunuz ilk onaydan sonra bir daha siteye bakılmaz.
keşke biraz güncel kalsaydınız. Beni bilmediğim bir şey hakkında yorum yapmak ile suçluyorsunuz ama siz aynı şeyi yapıyorsunuz üstelik gerçekten siz bilmiyorsunuz hocam. Neyse olur böyle şeyler.


The_joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. onay sürecini açıklarmısınız o zaman bilelim bizde.

Bir alttaki ark. anlatmış hocam. Sert çıkmaya gerek yok. Zaten forumda yüz kez bu konular yazıldı çizildi ben herhalde artık 2. Onay 'ı bilmeyen yoktur diye düşündüm onun için açıklama yapmadım. Bana kibarca p.m atsaydınız size detaylı açıklama yapardım.