• 21-01-2013, 02:11:20
    #10
    20 Ocak Saat 23:59'dan itibaren takipteyim 0.06 dan 0.12 ye kadar çıktı(Türkiye hiti).
    Sanırım Google ın yılbaşından sonraki Türkiye'den reklamveren sıkıntısı yavaş yavaş düzeliyo gibi...
  • 21-01-2013, 03:19:40
    #11
    SeoEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her gece yatmadan önce dua ediyorum. Allah'ım TBM yüksek olsun diye.
    güzel yöntem,denemek gerek
  • 21-01-2013, 03:59:33
    #12
    Üyeliği durduruldu
  • 21-01-2013, 04:04:32
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SeoEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel tbm, biz onu anca bgbm olarak görüyoruz bu aralar
  • 21-01-2013, 04:13:53
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    YALINSAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel tbm, biz onu anca bgbm olarak görüyoruz bu aralar
    Geçen günlere göre iyi durumda. Umuyorum bu şekilde devam eder.
  • 21-01-2013, 04:28:21
    #15
  • 21-01-2013, 10:14:19
    #16
    inceki gun 0.12 ile kapatti aha normale dondu dedim bugun 0.06 ile kaptti..
    nezamn duzlecek bu durum yaa :S
  • 21-01-2013, 10:33:32
    #17
    Sorun sadece bizim ülkede kardeşim. Ahanda kanıt. Resimi sansürledim, yasakmış normalde bu paylaşım. Şimdi 3 kuruş kazanıyoruz diye ona da el atmasın Google.


    ABD, Almanya olmasa hiç bir şey kazanamayacaz.
    ABD'den 13$ vermiş.
    Almanya'da 5.5$ vermiş.
    Tr'den 4$ vermiş.
    TR tık sayısı diğerlerinin yaklaşık 10 katı.
    Bu cimri reklamverenler sayesinde oluyor hep. Adam nereden ne kadar kaçırırım diye hesap yapıyor, Google'da dayıyor kuponu oh ne ala... Vergide, reklamda, malda, hizmette, ... olan ya bize ya vatandaşa oluyor.
    Daha ne diyim ki.
  • 21-01-2013, 10:40:22
    #18
    4 gün önce 0.19 idi son 2 gündür 0.06 larda.