20 Ocak Saat 23:59'dan itibaren takipteyim 0.06 dan 0.12 ye kadar çıktı(Türkiye hiti).
Sanırım Google ın yılbaşından sonraki Türkiye'den reklamveren sıkıntısı yavaş yavaş düzeliyo gibi...
21-27 Ocak TBM Takip Konusu
70
●4.106
- 21-01-2013, 02:11:20
- 21-01-2013, 03:19:40güzel yöntem,denemek gerekSeoEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-01-2013, 04:04:32Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Güzel tbm, biz onu anca bgbm olarak görüyoruz bu aralarSeoEngineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-01-2013, 04:13:53Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Geçen günlere göre iyi durumda. Umuyorum bu şekilde devam eder.YALINSAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-01-2013, 10:33:32Sorun sadece bizim ülkede kardeşim. Ahanda kanıt. Resimi sansürledim, yasakmış normalde bu paylaşım. Şimdi 3 kuruş kazanıyoruz diye ona da el atmasın Google.

ABD, Almanya olmasa hiç bir şey kazanamayacaz.
ABD'den 13$ vermiş.
Almanya'da 5.5$ vermiş.
Tr'den 4$ vermiş.
TR tık sayısı diğerlerinin yaklaşık 10 katı.
Bu cimri reklamverenler sayesinde oluyor hep. Adam nereden ne kadar kaçırırım diye hesap yapıyor, Google'da dayıyor kuponu oh ne ala... Vergide, reklamda, malda, hizmette, ... olan ya bize ya vatandaşa oluyor.
Daha ne diyim ki.
