Sorun sadece bizim ülkede kardeşim. Ahanda kanıt. Resimi sansürledim, yasakmış normalde bu paylaşım. Şimdi 3 kuruş kazanıyoruz diye ona da el atmasın Google.


ABD, Almanya olmasa hiç bir şey kazanamayacaz.
ABD'den 13$ vermiş.
Almanya'da 5.5$ vermiş.
Tr'den 4$ vermiş.
TR tık sayısı diğerlerinin yaklaşık 10 katı.
Bu cimri reklamverenler sayesinde oluyor hep. Adam nereden ne kadar kaçırırım diye hesap yapıyor, Google'da dayıyor kuponu oh ne ala... Vergide, reklamda, malda, hizmette, ... olan ya bize ya vatandaşa oluyor.
Daha ne diyim ki.