• 29-10-2007, 22:25:52
    #10
    Ah aga ah,şu meltemi köşede sıkıştırsam bir yermisin yemezmisin dayak he yanlış anlamayın
  • 29-10-2007, 22:33:31
    #11
    Bende Bu Sabah Yolladım Otomatik Mail Falan Hiç Bir Şey Gelmedi. Cumhuriyet Bayramı Ondanmıdır Nedir Bilinmez Yarında Gelmezse Bir Daha Yollıcam.
  • 29-10-2007, 22:46:36
    #12
    Bana Hala olumlu olumsuz mail gelmedi. başvurumdan.. bişi anlamadım bu adsenseden.!
  • 29-10-2007, 23:11:26
    #13
    Dostum adsenseye 10-15 arasında durum hakkında mail at sana bir mail gelicek o maili yanıtla yazdıklarının koyala tekrar gödner.Sana 1 -2 gün içinde dönecekler.Tabi oto.mail gelirse