Oto.mail gelmez oldu - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Oto.mail gelmez oldu
12
●
967
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Oto.mail gelmez oldu
1
2
29-10-2007, 22:25:52
#10
efe7822
Ah aga ah,şu meltemi köşede sıkıştırsam bir yermisin yemezmisin
dayak he yanlış anlamayın
29-10-2007, 22:33:31
#11
Fatich
Bende Bu Sabah Yolladım Otomatik Mail Falan Hiç Bir Şey Gelmedi. Cumhuriyet Bayramı Ondanmıdır Nedir Bilinmez Yarında Gelmezse Bir Daha Yollıcam.
29-10-2007, 22:46:36
#12
scsriptci_xaloc
Bana Hala olumlu olumsuz mail gelmedi. başvurumdan.. bişi anlamadım bu adsenseden.!
29-10-2007, 23:11:26
#13
efe7822
Dostum adsenseye 10-15 arasında durum hakkında mail at sana bir mail gelicek o maili yanıtla yazdıklarının koyala tekrar gödner.Sana 1 -2 gün içinde dönecekler.Tabi oto.mail gelirse
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler