Konu
Oto.mail gelmez oldu
29-10-2007, 22:33:31
#11
Fatich
Bende Bu Sabah Yolladım Otomatik Mail Falan Hiç Bir Şey Gelmedi. Cumhuriyet Bayramı Ondanmıdır Nedir Bilinmez Yarında Gelmezse Bir Daha Yollıcam.