• 13-12-2012, 09:08:27
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Etkisi kalıcı olur inşallah. Hem TO hem TBM açısından. Ben endişemi yazdım, üç gün gülüp sürekli ağlamayalım da....
  • 14-12-2012, 16:54:08
    #20
    Reklamlardaki Oklar siz de gözüküyormu halen arkadaşlar, benim sitelerde yok oldular sanki.