• 12-12-2012, 16:53:37
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben beğendim yenilik iyidir
  • 12-12-2012, 17:22:49
    #11
    Düne göre benim tıklamalarda artış var ama insanlar alıştıkça tıklama oranı düşer diye düşünüyorum.
  • 12-12-2012, 17:25:29
    #12
    chivas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah'dan beri şöyle bir uyarı alıyorum adsense panelinde..Sizde'de çıkıyormu bu uyarı..

    Üzgünüz, ancak bu rapordaki bazı veriler gecikmiş durumda. Lütfen daha sonra tekrar deneyin. Bunun reklam sunumuna veya ödemelere hiçbir etkisi olmayacaktır.
    Evet bende de var o uyarı.
  • 12-12-2012, 18:04:05
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Söz konusu oklar dikkat çekecek ve TO oranını artıracaktır kanaatimce. Ancak reklamverenler açısından bakarsak geri dönüş oranı düşecek ve bu da bize kısa sürede daha düşük TBM olarak geri dönecektir. Yani daha çok tık ama aynı gelir... Ne anladık bu işten...

    Oklar sadece opera'da değil her tarayıcıda görülüyor. Ancak sitede görülmemiş olabilir siz sadece operadayken görmüşsünüzüdür. Mobil ayrımı da yok... Benim sitede de görülüyor...

    TO yükselse de TBM düşse de bence görsel açıdan daha hoş oldu reklamlar. Sevmeye başladım...

    Adsense bugün uyarı verip duruyor... Doğru saysın da uyarı versin.
  • 13-12-2012, 00:34:41
    #14
    Yeni görunumun negatif etki ettigi arkadas oldumu acaba? Bana gore oldukca dikkat cekici oldu. Umarim deneme degildir.
  • 13-12-2012, 00:38:25
    #15
    Bugünün tıkı da TBM'si de iyi. boşverin oku
  • 13-12-2012, 01:41:40
    #16
    bende bu konuda bı konu acmıstım kımsenın dıkkatını cekmedı galıba

    bu arada google tıklamaya teşvik yapıyor banlayalım herkes banlasın tamam
  • 13-12-2012, 02:41:35
    #17
    Bugün yıllar %25 arttı. umarım bununla ilgilidir.

    Tapatalk ile gönderildi
  • 13-12-2012, 03:55:02
    #18
    Bloglava adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugünün tıkı da TBM'si de iyi. boşverin oku
    Evet bugün tık ve TBM iyiydi son 1 aydaki en yüksek güne bugün ulaştım. Hitin 2 kat daha fazla olduğu günlerde bile bu oranı alamamıştım.