Reklam alanı yerleşimi dogrumu
8
●565
- 10-12-2012, 01:42:19Arkadaslar bu reklam alanı yerlesımı dogrumu adsense tarfından sıkıntı olurmu
- 10-12-2012, 02:34:39reklam bırımlerı değişmeli zaten değişmeli sıkıntı olmaz heralde ancak bu text baglantılardan daha fazla verım alıyorum
buaraad 728 90 reklam bırımı sola dayanırsa dahamı fazla verım alırım bı denıyecegım tsekkurler - 10-12-2012, 03:06:54çok tesekkurler saga dogru ıslemlerım devcam edecek cok tesekkurler
- 10-12-2012, 03:29:54Konu baslıgı altında degıl konu baslıgı o ustekı reklamın altında ustekı kategorı lınklerıucg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ve tum sıtelerde bu sekılde kullanılmıs bır suru sıte var sıkıntı olmadı bende 2 yıldan fazladır kullanıyorum bu konuda sıkıntı olmadı
o ustekı lınkı alanlarını reklam altı eklersem sorun duzelırmı zaten belırtılmıs reklam dıye konu baslıgıyla ılgılı bır sorun olmaz heralde dıye dusunuyorum - 10-12-2012, 03:47:46pardon konu başlığı sandım onu bahsettim şeyi http://googlewebmastercentral.blogsp...provement.html burada açıklamışlar genelde yabancı blogcularda içerik ve başlık arasına reklam koymamaya özen gösteriyorlar.tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama üzerinde durduğum şey senin reklam yerleşimine aykırı değil, dikkatsizliğimden dolayı atladım. - 10-12-2012, 19:51:20yinede çok teşekkur ederim. önemli değil
diğer arkadaşlarında yorumlarını beklıyorum