Konu baslıgı altında degıl konu baslıgı o ustekı reklamın altında ustekı kategorı lınklerı
ve tum sıtelerde bu sekılde kullanılmıs bır suru sıte var sıkıntı olmadı bende 2 yıldan fazladır kullanıyorum bu konuda sıkıntı olmadı
o ustekı lınkı alanlarını reklam altı eklersem sorun duzelırmı zaten belırtılmıs reklam dıye konu baslıgıyla ılgılı bır sorun olmaz heralde dıye dusunuyorum
pardon konu başlığı sandım onu bahsettim şeyi
http://googlewebmastercentral.blogsp...provement.html burada açıklamışlar genelde yabancı blogcularda içerik ve başlık arasına reklam koymamaya özen gösteriyorlar.
ama üzerinde durduğum şey senin reklam yerleşimine aykırı değil, dikkatsizliğimden dolayı atladım.