• 20-10-2007, 15:00:16
    #10
    benim sitelerdeki tüm reklamlarda bunlar çıkıyor :S
  • 20-10-2007, 15:09:11
    #11
    Beyler bence hata webmasterlarda yani bizde. Radmin'in meşhur neden az kazanıyoruz yazısını okumanızı tavsiye ederim. Sadece Türk kullanıcılarının yoğun aradığı msn gibi sitelerde bu reklamlar çıkıyor.

    Eğer makina müh.e ait çok basit bir site yaparsanız, hem ringofonlar çıkmaz, hem de tık başı gelir yüksek olur. Çünkü o konularda bile epey Türk reklamveren ve rekabet var, tık başı ödeme yüksek. Aratın bakalım boru, makina gibi kelimeleri ve rekabeti görün!!

    Ancak, aynı siteden 1 ay evvelki kazançlarımız ringofonlar sayesinde çok düştü bu doğru. Ama buna Affiliate Marketing derler ve Amerika'da ringofon gibi 100'e yakın affiliate firma ve bunlara üye binlerce webmaster var. Onu bırakın, satış sayfasına yönlenilen ve landing pages denilen sayfaya ait, dünyada milyon doların üzerinde piyasa var. Ayrıca yine bu konuyla alakalı Adwords'de min. bidi yakalamak için yüzlerce e-book ve cd seti vs. satılıyor. Dünyada herkes bu işi yapıyor.

    Bu nedenle şikayet etseniz bile Google, aldırmayacaktır. Çünkü Google reklamları, Ringofon gibi cj, sharaclick, azoogleads, clickbooth vs. yüzlerce ortaklık firmalarının ortaklarına ait reklamlarla dolu!
  • 20-10-2007, 15:32:02
    #12
    ansleyforce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler bence hata webmasterlarda yani bizde. Radmin'in meşhur neden az kazanıyoruz yazısını okumanızı tavsiye ederim. Sadece Türk kullanıcılarının yoğun aradığı msn gibi sitelerde bu reklamlar çıkıyor.

    Eğer makina müh.e ait çok basit bir site yaparsanız, hem ringofonlar çıkmaz, hem de tık başı gelir yüksek olur. Çünkü o konularda bile epey Türk reklamveren ve rekabet var, tık başı ödeme yüksek. Aratın bakalım boru, makina gibi kelimeleri ve rekabeti görün!!

    Ancak, aynı siteden 1 ay evvelki kazançlarımız ringofonlar sayesinde çok düştü bu doğru. Ama buna Affiliate Marketing derler ve Amerika'da ringofon gibi 100'e yakın affiliate firma ve bunlara üye binlerce webmaster var. Onu bırakın, satış sayfasına yönlenilen ve landing pages denilen sayfaya ait, dünyada milyon doların üzerinde piyasa var. Ayrıca yine bu konuyla alakalı Adwords'de min. bidi yakalamak için yüzlerce e-book ve cd seti vs. satılıyor. Dünyada herkes bu işi yapıyor.

    Bu nedenle şikayet etseniz bile Google, aldırmayacaktır. Çünkü Google reklamları, Ringofon gibi cj, sharaclick, azoogleads, clickbooth vs. yüzlerce ortaklık firmalarının ortaklarına ait reklamlarla dolu!
    yalnız benim sitemde bu reklamların çıkması için çok geçerli kelimeler yokki. Sanki site ceptelefonu sitesiymiş gibi reklamlar çıkıyor. Örnek olarak blogumda ağırlıklı olarak şiiirler iki tane kendi yazdığım yazı ki yine bunlarla alakalı değil ve bir haber var. Reklamlara bakınca hep cep tv programı vs gibisinden reklamlar çıkıyor
  • 20-10-2007, 15:54:11
    #13
    Bir önceki konudada söylemiştim ne kadar engellerseniz engelleyin hergün bi yenisi çıkar adamlar alemdeki tüm domainleri almışlar.Tek çözüm Adsensede yoksa bu böyle sürüp gider...
  • 20-10-2007, 16:20:49
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar bu sitelerin bir listesini versin birisi bizde üzerine ekleyip 200 tane domain tespit edelim.Herkes eklesin filtresine bu listeyi.Böylelikle bayağı bir azaltırız bu ringocuları.
  • 20-10-2007, 16:28:23
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Kesinlikle ringofon kullanmıyorum.

    1. Google adsense herkese böyle bir hizmet vermiş. İsteyen tık başı istediği ücreti verir. Buna kimse karışamaz. 0.01 de veririm 1.11 de bu tamamen bana kalmış.

    2. Kullandılan hesapların çoğunluğu kuponlar sayesinde yarı yarıya mal ediliyor. Bence burda suçlu olan tamamen Google dır. Kupon işini adam akıllı rayına sokması gerekir.

    3. Ringofona kimsenin laf atmaya hakkı yok bence. Adamlar sonuçta bir sürü para dağıtıyor ve kimseyi zorla kullandırtmıyor.

    4. Eğer az kazanıyorsanız ve bundan çok şikayetçi iseniz adsense kullanmazsınız olur biter.

    Sonuç olarak belki durum etik değil ama sonuçta onun bir hakkı. Tık başı istediği ücreti verir. Kimsede karışamaz.
  • 20-10-2007, 16:31:26
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Lugelas haklı.
    Bende şikayetciyim bundan ama.Lugelas haklı.
  • 20-10-2007, 16:37:36
    #17
    0.01 verir ona bir şey demiyoruz ringofon un konuyla doğrudan bir alakası yok bunu kullananların kötü kullanması kontor gideceğini yazmaması,spam mailler atması neyse vs vs.Sitem aracaılığyla ziyaretçimin dolandırılmasını istemiyorum.Açarsın bir domain girersin içeriğine göre keyword verirsin reklam ama adamlar içerikli içeriksiz ne keyword varsa basmışlar 1 tane de değil sanki inadına yaparmış gibi onlarca domain.
  • 20-10-2007, 16:40:42
    #18
    Google bunun için filtresini kelime bazlı yapabilir aslında,4-5 kelimenin çıkmasını engelleme hakkı vererek...