Kesinlikle ringofon kullanmıyorum.

1. Google adsense herkese böyle bir hizmet vermiş. İsteyen tık başı istediği ücreti verir. Buna kimse karışamaz. 0.01 de veririm 1.11 de bu tamamen bana kalmış.

2. Kullandılan hesapların çoğunluğu kuponlar sayesinde yarı yarıya mal ediliyor. Bence burda suçlu olan tamamen Google dır. Kupon işini adam akıllı rayına sokması gerekir.

3. Ringofona kimsenin laf atmaya hakkı yok bence. Adamlar sonuçta bir sürü para dağıtıyor ve kimseyi zorla kullandırtmıyor.

4. Eğer az kazanıyorsanız ve bundan çok şikayetçi iseniz adsense kullanmazsınız olur biter.

Sonuç olarak belki durum etik değil ama sonuçta onun bir hakkı. Tık başı istediği ücreti verir. Kimsede karışamaz.