• 22-10-2012, 18:47:38
    #10
    Bia
    Üyeliği durduruldu
    Feradosman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklamverenlerin zararını da sen karşılayacaksan neden olmasın herkes tıklar
    Şaka Yaptım.

    --R10.NET;
    1 De bu post çıkıyor bu ne
    http://www.flycell.com.tr/jp_galaxy/...c2a1ca191e7818
  • 22-10-2012, 18:50:23
    #11
    Bia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka Yaptım.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:47:38 -->-> Daha önceki mesaj 18:21:28 --

    1 De bu post çıkıyor bu ne
    http://www.flycell.com.tr/jp_galaxy/...c2a1ca191e7818
    Buna biz eskiden kontör dolandırıcılığı derdik, şimdi ne diyorlar bilmiyorum.
  • 22-10-2012, 18:51:47
    #12
    Dostum sen çok kafana takıyorsun
  • 22-10-2012, 18:53:18
    #13
    Bia
    Üyeliği durduruldu
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum sen çok kafana takıyorsun
    yok sordum bunlara eskiden *********** derlerdide büyüklerimiz
  • 22-10-2012, 20:01:56
    #14
    Bence Adsense kaliteyi düşürüyor R10'da özel reklam alımı daha mantıklı.

    hiç yakışmıyor bence bu siteye :
  • 22-10-2012, 23:18:02
    #15
    bende reklam engelleyıcı eklentı var kafam rahat
  • 22-10-2012, 23:34:39
    #16
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence Adsense kaliteyi düşürüyor R10'da özel reklam alımı daha mantıklı.

    hiç yakışmıyor bence bu siteye :
    Bu adsense reklamı değil. Ayrıca şuan reklamport'un reklamları var. Adsense göremedim.
  • 22-10-2012, 23:37:31
    #17
    JiqqA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende reklam engelleyıcı eklentı var kafam rahat
    Adblock
  • 22-10-2012, 23:44:11
    #18
    Benim de dikkatimi çekti adsense reklamları ama konunun başlığı daha çok ilgimi çekti. R10'un adsense hesabının ekran görüntüsünü yayınlıyor sandım bir an..