t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence Adsense kaliteyi düşürüyor R10'da özel reklam alımı daha mantıklı.

hiç yakışmıyor bence bu siteye :
Bu adsense reklamı değil. Ayrıca şuan reklamport'un reklamları var. Adsense göremedim.