• 22-10-2012, 23:48:46
    #19
    Webmaster sitelerinde zaten adsense çok mantıksızca olur.Tabi başka gelir kapın yoksa.

    Çünkü Giren üyelerin Yüzde 90 ı webmasterdir ve bir webmaster neye tıklanıp neye tıklanmayacağını çok iyi bilir.
    Hatta işine gelen reklam dahi olsa sırf adsense olduğu için tıklamaz.
  • 16-11-2012, 01:39:27
    #20
    Bende de gözükmeye başladı bugün. İyi olmuş en azından kaliteli reklamlar çıkar.