• 12-10-2012, 18:52:46
    #10

    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=xQPAnqdfG3c

    bağlantıya tıklamayı dener misin? Bende açılıyor şu an
  • 12-10-2012, 18:53:26
    #11
    http://www.karyotip.com/youtubedan-n...ara-kazanilir/
    Burada anlatmıştım,umarım işinize yarar.
  • 12-10-2012, 18:56:46
    #12
    _KHaN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=xQPAnqdfG3c

    bağlantıya tıklamayı dener misin? Bende açılıyor şu an
    O bağlantıyada tıkladım ama siyah ekranda duruyor bir süre sonra bir hata veriyor. Bir hata oluştu, lütfen daha sonra tekrar deneyin.

    Karyotip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.karyotip.com/youtubedan-n...ara-kazanilir/
    Burada anlatmıştım,umarım işinize yarar.
    Merhaba o http://www.karyotip.com/wp-content/u...2012/06/31.png şu fotoğraftaki bölüme geldim ancak bulunduğunuz bölgede adsense yayını verilemiyor gibi bir uyarı verdi.
  • 12-10-2012, 18:58:23
    #13
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O bağlantıyada tıkladım ama siyah ekranda duruyor daha sonra bir hata veriyor.



    Merhaba o http://www.karyotip.com/wp-content/u...2012/06/31.png şu fotoğraftaki bölüme geldim ancak bulunduğunuz bölgede adsense yayını verilemiyor gibi bir uyarı verdi.
    Konu başında da söylediğim gibi profilinizden lokasyonunuzu Amerika olarak değiştirin ve tekrar deneyin,sorun olmaz.
  • 12-10-2012, 19:46:30
    #14
    Karyotip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu başında da söylediğim gibi profilinizden lokasyonunuzu Amerika olarak değiştirin ve tekrar deneyin,sorun olmaz.
    Hm, anladım onuda deneyim. Peki ödeme almakta problem çıkartıyorlarmı? Şöyleki ABD Lokasyon gösterip banka hesabımız TR'e bağlı olduğu için "BAN"lanma riskiyle karşılaşırmıyım?

    Teşekkürler.
  • 12-10-2012, 20:08:04
    #15
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hm, anladım onuda deneyim. Peki ödeme almakta problem çıkartıyorlarmı? Şöyleki ABD Lokasyon gösterip banka hesabımız TR'e bağlı olduğu için "BAN"lanma riskiyle karşılaşırmıyım?

    Teşekkürler.
    Hayır sorun olmaz,ödeme alan kanıt gösterdi.Açıklmaya göre yakın zamanda TR için aktif olacak.
  • 12-10-2012, 20:35:22
    #16
    facebook'ta reklamlar gözükmüyor mu
  • 12-10-2012, 21:49:31
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Bildiğim kadarıyla TR"ye açıldı , öyle deniyor
  • 12-10-2012, 22:25:59
    #18
    Diyenler yalan söylüyor, sallıyor. Bu konuyla hiç ilgilenmedim ama eğer doğru olsaydı ki çok büyük mantık hatası olduğundan sallıyorlar diyorum, başvuru için hala Amerika seçilmek zorunda, açık olsaydı nasıl normal başvuruları Türkiye seçip yapıyorsak, YouTube'da aynı şekilde Türkiye'ye kazanamazsınız demezdi.

    İnsanları yanlış yönlendirmeyelim, Türkiye'de oturup, buradan adsense sağlayıp parasını alan bir kişi yok. Olsaydı hala tartışma konusu olmazdı.

    Kazancımı saydı diye başlık açmışlar, hileyle binlerce dolar para kazanıyorlar, ayın 12'sinden sonra ban günüdür, özellikle 15'inden sonra ban haberleri gelir, paralarını ödeme günü alacaklarına ihtimal vermiyorum. Alırlarsa da herkes için güzel haber olur. Ha birde şu var, şans eseri alıp gelecek ayda burada ban yedik niye yedik diyede başlık açarlarsa zar zor hesap sağlayanlara yazık olur.

    YouTube kazancı için sabredir, Türkçe desteğinden sonra yakın zamanda belki Adsense kazancı Türkiye'ye de açılır, gönül rahatlığıyla kazanırsınız.