raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hm, anladım onuda deneyim. Peki ödeme almakta problem çıkartıyorlarmı? Şöyleki ABD Lokasyon gösterip banka hesabımız TR'e bağlı olduğu için "BAN"lanma riskiyle karşılaşırmıyım?

Teşekkürler.
Hayır sorun olmaz,ödeme alan kanıt gösterdi.Açıklmaya göre yakın zamanda TR için aktif olacak.