• 09-10-2007, 15:35:42
    #19
    Inch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir sitemizin bugünkü istatistiği: 86 tıklama, kazanç US$ 0,68...

    sayfa gösterim sayısı ne kadar çünkü sayfa gösterim sayısı çok tıklanma az ise okadar bile fazla

    ben senden daha kötü durum daydım ama sabır 3 ay boyunca kazandığım para 20 dolar oldu sabrettim bir gün yükselirdedim ama yükselmedi daha beter duruma düştü googlede ilk sayfada 2. sırada çıkan site şimdi 5 6 7 . sayfalarda her dakka değişmekte o siteden ümidi kestim farklı isimde aynı siteden açtım 4 günde 40 dolar kazandım. ama 70 dolar olunca ne hikmetse hesabım banlandı... mersem benim googleden düşen siteme arkadaşım ben para kazanayım diye kafe kafe dolanıp 5 10 kere tıklıyormuş. işte böyle ne beklerken ne oldu. şimdi arkadaşın adsense hesabını kullanıyorum günde ortalama 1.2$ kazanıyorum allah bereket versin.
    Aza kanat etmeyen çoğu bulamaz derler ya ben işte öyle oldum.
  • 09-10-2007, 15:44:29
    #20
    dalgalanma var bende inişli çıkışlı hit artıyor tık artıyor kazanç dibe vuruyor tık sayısı düşüyor kazanç yukarı çıkıyor ne işse.
  • 09-10-2007, 15:58:14
    #21
    hımmmm bende bakıyım ne durumdayım
  • 09-10-2007, 22:43:54
    #22
    yükseldi demiştim 2 gün sonra yani şimdi tekrar mesaj atıyorum, bende düşme trendine girdim 2 gündür düşüyor özellikle bugün baya düşüş var.
    fakat tıklama oranlarıyla alakalı bir durum diye düşünüyorum ama ilginçtirki bir alan bi gün 106 tık ertesi gün 50 tık nasıl alır? google tıkları saymıyormu sorusu geliyor aklıma.
  • 10-10-2007, 02:46:14
    #23
    Üyeliği durduruldu
    hizmet reklamlarından başka bişi yok pf
  • 10-10-2007, 03:53:30
    #24
    Üyeliği durduruldu
    150 tıkta kazandığımı bugünün kazancı ile karşılaştırınca 300 tıkta kazanmışım bir inip bir çıkıyo kazançlar
  • 10-10-2007, 04:53:43
    #25
    Son 2-3 gün istatistikleri konusunda tek kelime yazıcam.
    REZALET
  • 10-10-2007, 07:23:42
    #26
    dün rezalet 92 tıklamaya 2,80 $ tık başı 0,02 google keşke görse bu yazdıklarımızı
  • 10-10-2007, 07:47:19
    #27



    çok dengesiz bana göre