• 07-10-2007, 23:14:40
    #10
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    15$ gelen yerden 50$ geldigi de oldu 3 gün sonra 5$ geldigide o yüzden hep dalgalı ben
  • 07-10-2007, 23:23:15
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Arttı gibi sanki hoş sitelerin temasını komple düznleyip reklamları optimize ettim ondan kaynaklanabilir
  • 08-10-2007, 00:47:30
    #12
    benimkilerde yükseldi ama bende reklam yerlerini optimize etmiştim.
  • 08-10-2007, 00:54:16
    #13
    Valla beni batırdı onu biliyorum tık basına rezalet bende.. Türk sponsorlardan bile daha kötü..
  • 08-10-2007, 03:33:32
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Son 3-4 günde yükselme var
  • 08-10-2007, 03:54:38
    #15
    15oo'den fazla tıklama 30 $ bile yok kazanç : )) Ama ne gelse kardır diyorum. Yeter ki banlanmayalım şu meretten : )
  • 08-10-2007, 04:46:05
    #16
    evet kazançlarda şuanda yükseliş var, en azından bende. Bu google adsense'de artık alışılmış bir durum özellikle türkçe içerikli siteler bundan çok çekiyor bir "yerlerde sürünüyor" bir "uçuyor" diye ifade edebileceğimiz şekilde kazanç elde ettiğimiz oluyor.
  • 08-10-2007, 21:43:15
    #17
    benim dün gösterim eksik sayılıyordu sonradan düzelir gibi oldu ve kazanç yarıya düştü...
  • 09-10-2007, 15:12:53
    #18
    Bir sitemizin bugünkü istatistiği: 86 tıklama, kazanç US$ 0,68...