Adsensem için yapacak ne kaldı ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Adsensem için yapacak ne kaldı ?
9
●
564
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsensem için yapacak ne kaldı ?
1
2
03-10-2012, 02:37:15
#10
Ssedo
Hayırlı olsun senle biraz konuşalım mı ???
Bilgilerin tazedir ben de ilk defa başvuru yapıcam nelerden kaçınmalıyım falan aydınlatırsan sevinirim Pmden msn atıyorum
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler