Konu
Adsensem için yapacak ne kaldı ?
03-10-2012, 02:37:15
#10
Ssedo
Hayırlı olsun senle biraz konuşalım mı ???
Bilgilerin tazedir ben de ilk defa başvuru yapıcam nelerden kaçınmalıyım falan aydınlatırsan sevinirim Pmden msn atıyorum