• 25-08-2012, 14:45:57
    #10
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yerleşim çok kötü sanırım. Site içeriği nedir?
    bot falan kullanmıyorum arkadaşlar site içeriği facebook kapak resimleri belkide bu yüzden tık almıyorumdur. site 1 haftalık ama bir anda patladı diyebilirim.reklam yerleşime bakabilirsiniz konuların içinde.

    saldırı almayayım diye linki kaldırdım.
  • 25-08-2012, 14:59:39
    #11
    Üyeliği durduruldu
    vet yerlşimin kötü ayrıca bu temaylada pek tıklanmaz sana tavsiyem blogger foto galeri temaları kullan derim Örnek :
  • 25-08-2012, 15:18:55
    #12
    ebulfeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vet yerlşimin kötü ayrıca bu temaylada pek tıklanmaz sana tavsiyem blogger foto galeri temaları kullan derim Örnek :
    hocam galeri teması kullanayım diyorsun tamam onu halledeceğim fakat benim problemim googledan gelen resmi tam boyutunu göster diyerek resmi alıp siteden çıkıyorlar. Bunu direk siteyi açtırmalı yapabilir miyim ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:18:55 -->-> Daha önceki mesaj 15:03:38 --

    <script language='JavaScript' type='text/javascript'><br>if (top.location != self.location) top.location = self.location;<br></script>

    şöyle bir script buldum ama bloggerda nereye yapıştıracağımı bilmiyorum devamlı xml hatası veriyor
  • 25-08-2012, 18:26:58
    #13
    arkadaşlar biri yardım edebilir mi
  • 25-08-2012, 23:18:29
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    html gadget olarak ekle
  • 26-08-2012, 01:01:33
    #15
    Maykim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    html gadget olarak ekle
    yok hocam işe yaramadı.