zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yerleşim çok kötü sanırım. Site içeriği nedir?
bot falan kullanmıyorum arkadaşlar site içeriği facebook kapak resimleri belkide bu yüzden tık almıyorumdur. site 1 haftalık ama bir anda patladı diyebilirim.reklam yerleşime bakabilirsiniz konuların içinde.

saldırı almayayım diye linki kaldırdım.