Sonra nette biraz araştırdıktan sonra eli ayağı düzgün bir shoutbox sistemini aldım ve kodları siteye yerleştirdim..
Millet bişiyler yazmaya başlayınca bi baktım shout penceresinin içinde bir 468X60 bir adsense reklamı belirdi.. Yani sitede hem benim reklamlarım hemde iframe ile eklenmiş bir shotboxun kendi reklamları çıkmaya başladı. Kodları şimdilik sildim..
Sizce bu etik mi? Adamlar free hizmet veriyoruz diye kocaman adsensi eklemişler kodların arasına yerleştirmişler..
Aynı sayda 2 farklı ads hesabının reklam gösterimleri bildiğim kadarı ile ban sebebi.. Peki bu adamlar neden banlanmıyor ???
Free servis veren yerin adresi : Freeshoutbox.net - Free shoutbox hosting!
Buda ekran görüntüsü.. Sizce reklamları kaldırmasam ban yeme riskim var mıydı?
Etik mi ? hayır