Konu
Bir soruda benden :) Mantık Sorusu gibi..
23-09-2007, 23:36:50
#9
HKNOCN
Sildim gitti..
Sizi mi kıracam yaaw
Sanırım haklısınız.. Riske hiç gerek yok..