AdSense ile nasıl para kazanırım?
32
●2.224
- 10-08-2012, 20:27:13Üyeliği durdurulduSpam konu kastığı için banlanmış sanırım. Yerinde bir uyarı banı 1 gün verilmiş.
- 10-08-2012, 20:27:24Developer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz biliyorsunuz,bizde biliyoruz ama bilmeyenler vardır mutlaka forumda
- 10-08-2012, 20:28:15Pardon ama arkadasin kategori moderatoru olmaya calistigini nereden biliyorsunuz?Sadece faydali konu acmak icin paylasim yapma ihtimali hicmi yok?ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne zarari var? Ona bakarsak haberler bolumude kapatilsin? Gazete al oku...Developer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-08-2012, 20:29:13Üyeliği durdurulduAbi sene olmuş 2012 ilk mesajı ben yazdım ironik bir şekilde.
Bkz:Alıntı
http://www.youtube.com/watch?v=6pLrfq8CHQI
Arkadaş anlamadı sanırım ama sabahtan beri konu kasıyordu.
- 10-08-2012, 20:31:41Bilmeyenler varsa illa yeni yazılanı okuyup öğrenecek diye bir kural yok, başta arkadaşın konuları açmak için kopyaladığı yer olmak üzere webde binlerce kez yazılmış olarak var zaten bu konularfethiyeli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:31:41 -->-> Daha önceki mesaj 20:29:52 --
Hala neyin faydasından bahsediyorsun ne amaçla açıldığı belli ve hepsi boş konuthanatos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-08-2012, 21:01:43Üyeliği durdurulduAnt07'yi hiç sevmem, kendisi de beni sevmez ama akıl var mantık var adam spam kasmış. Burada ant07'nin hatalı bir beyanı yok bence katılıyorum
- 10-08-2012, 21:08:43İşin daha traji komik tarafı ise, bunun savunulmasıdır. Ama şu AdSense Ban topiki neden hiç boş kalmıyor daha iyi anlıyorum.
Arkadaşım sen daha kullandığın hizmetin, kurallarını bile okumamışsın, araştırmamışsın ve öğrenmemişsin. Forumda X kişinin açtığı C/P konuyu paylaşım sanıyorsun, AdSense sizi banlamasın da napsın..
Okumadığınız servisi kullanırsanız, biri konu açınca paylaşım yaptığını zannedersiniz.. İşin daha kötüsü bir gün kapınızı BAN çaldığında ama ben birşey yapmadım ki dersiniz..
Sen daha okumaktan acizsin, daha büyük napabilirsin ki...