İşin daha traji komik tarafı ise, bunun savunulmasıdır. Ama şu AdSense Ban topiki neden hiç boş kalmıyor daha iyi anlıyorum.
Arkadaşım sen daha kullandığın hizmetin, kurallarını bile okumamışsın, araştırmamışsın ve öğrenmemişsin. Forumda X kişinin açtığı C/P konuyu paylaşım sanıyorsun, AdSense sizi banlamasın da napsın..
Okumadığınız servisi kullanırsanız, biri konu açınca paylaşım yaptığını zannedersiniz.. İşin daha kötüsü bir gün kapınızı BAN çaldığında ama ben birşey yapmadım ki dersiniz..
Sen daha okumaktan acizsin, daha büyük napabilirsin ki...