• 24-09-2007, 21:02:26
    #37
    SâqopÂ_28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forum içinde bi başlığında imzalarınıza google reklamını ekleyin diyip kod vermişsin
    Aman dikkat et biri şikayet ederse banlanırsın bence sil o başlığı
    Teşekkürler arkadaşım sildim

    yasingencpro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bide arkadaşın sitesinin tasarımı bana biraz bayat geldi.Biraz daha profesyonel görünüm kazandırabilir diye düşünüyorum.Sonuçta hep okuduğumuz ve test ettiğimiz şey önce görsellik. Beynimizde önce görüntü ilgi çekiyo ufak bi tavsiye...
    Haklısın aslında ama biraz sade olsun diye düşünmüştüm. Saanırım biraz fazla sade kaçmış
  • 25-09-2007, 01:59:42
    #38
    Üyeliği durduruldu
    GateSXraY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısın aslında ama biraz sade olsun diye düşünmüştüm. Saanırım biraz fazla sade kaçmış
    Geçen güne göre sitenin görüntüsü biraz değişmiş sanki. Sanırım ufak tefek değiştirmeler yaptın... Bide taşmalar vardı , şuan yok... İyi çalışmalar yapmışa benziyosun. Devamını dilerim